Ana Sayfa Bize Ulaşın
 
Sanatçı İsmine Göre Gözat


Yusuf Mergen - Tutman Lazım Elimden


Verse1

Noluyo şimdi bize,gülsün artık gözlerin
Savaşmakta istemiyorum,bıktım artık anla yarim..
Unut simdi herkesi bak yanında ben varım.
Bi kerecik gel bana senin olsun kollarım

Sen gidersen kimsem yok,adını yazar şarkılar
Gitme işte mavim kadınım ol hayatıma
Bakamadıgım gözlerinle derin derin bakma bana
Daha cok sey yaşıycaz,söyledigin gibi yarında

2X

Söyledign her şeyi düşündüm çok derinden
Dedim kendi kendime söyle anlar halinden
Fakat vazgeçersin ve başlar herşey yeniden
Düşüyorum nolur anla tutman lazım elimden

Tutman lazım elimden olsa bile yalanda..
Susma konus benimle buse kondur yanağma
Anla artık şimdi beni gelicegini görüyorum.
Belkide bu yüzden bu yüzden ben seviyorum ..

Verse2

Bu yüzden ben seviyorum,artık benden kaçmasana.
O güzel dünyada Ellerimse Saçlarında.
Gitme diyorum orda yokluguna dayanamam.
Sonra senle beraber açtım elimi sonsuzluga..

Seni tanıyana kadar boşunaymis hayatim.
Şimdiyse biliyorum paylaşıcaz hayatı
Bekliyo bu salak adam gülümsesen gelirim..
Unuturum herşeyi ben bilmiyorum sen nesin?

Nesin sen be kadın? nesin işte anlat bana!
Söyle artık bileyim,nedir senden ayrılmamam..
Sen gitsen bile kalbim hep yanında.
Bundanda olabilir sensiz ayrı yapamamam..

Sensiz ayrı yapamam! nedense olmuyo.
Çünkü burda ben seni nedensiz seviyorum..
Neden ben seviyorum,bilmiyorum?
Çünkü burda ben seni nedensiz seviyorum..

Söyledign her şeyi düşündüm çok derinden
Dedim kendi kendime söyle anlar halinden
Fakat vazgeçersin ve başlar herşey yeniden
Düşüyorum nolur anla tutman lazım elimden!

Tutman lazım elimden olsa bile yalanda!
Susma konus benimle buse kondur yanağma!
Anla artık şimdi beni gelicegini görüyorum!
Belkide bu yüzden bu yüzden ben seviyorum..

DMCA.com




 

Drone & Quadcopter Reviews
Drones For Sale
Redcat Racing Drone Whirlwind 6 Axis